maanantai 7. maaliskuuta 2011

Zzzzzz...

Gamma RAKASTAA nukkua, pötkötellä, röhnöttää, killiä, kölliä ja kaiken sen perään nukkua vielä vähän lisää. Olen monesti hymähdellyt ihmisille, jotka huokailevat koiran omistamisen olevan ainakin sen vuoksi raskasta, kun joka aamu täytyy herätä niin aikaisin viemään koiraa pihalle, sillä Gamma on varmasti vielä aamu-unisempi kuin allekirjoittanut. Koko lähes 9 vuotisen taipaleemme aikana se ei ole kertaakaan aamulla herättänyt minua päästäkseen pihalle. Enemmänkin päinvastoin; aamuina, jolloin minun tarvitsee lähteä aikaisin töihin, olen joutunut jopa väkisin työntämään unista koiraani ulos, jossa se sitten silmät puoliummessa käy käskystä tekemässä tarpeensa ja raahautuu sitten takaisin sisälle jatkamaan uniaan. Vapaapäivinä nukumme rinta rinnan helposti yli puolen päivän ja tuolloinkin minun noustessa keittämään kahvia, kääntää Gamma vielä kylkeään ja venyttelee suurieleisesti. Gammalla on iki-oma kahden istuttava, kultainen sohva, joka on höystetty tyynyillä ja lampaantaljalla, mutta mieluiten se nukkuu vieressäni sängyssä. Lattialla on lisää tyynyjä sekä päiväpeitto, johon piski käpertyy unille esimerkiksi kuumina kesäpäivinä, kun kainalossani sille tulisi liian lämmin. Ohessa kuvamateriaalia vuosien varrelta nukkumisen nautinnoista :)



Paras paikka <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti